Subject: FW: Halten OÜ taotlus veetorustiku ja tuletõrjeveetorustiku paigaldamiseks 11116 Kanama-Jõgisoo
From: "Tiit Harjak" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 11 Jul 2024 13:05:16 +0300

Tere,
edastan registreerimiseks.
Sama asi on varem käinud, 7.1-2/22/6826-1 (menetlaja oli Ave Talli).

Parimate soovidega,

Tiit

From: Ivo Nurming <[email-masked]>
Sent: Thursday, July 11, 2024 12:44 PM
To: Tiit Harjak <[email-masked]>
Subject: Re: Halten OÜ taotlus veetorustiku ja tuletõrjeveetorustiku 
paigaldamiseks 11116 Kanama-Jõgisoo

Tere Tiit,

olete eelnevalt olnud kirjavahetuses Mirjega antud teemal. Kuna Mirje on 
hetkel ära siis olen kontaktis mina.

Leidsime vahepeal ühe projekteerija kes meis sai muudatustega aidata - lisan 
siia uue joonise.

Kas see on sobiv ja saaksime lepingu vormistamisega edasi minna?

Tervitades,

Ivo

----- Forwarded Message ----- 

From: Tiit Harjak <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >

To: Mirje Schwalm <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Sent: Thursday, July 20, 2023 at 06:40:03 PM GMT+3

Subject: RE: Halten OÜ taotlus veetorustiku ja tuletõrjeveetorustiku 
paigaldamiseks 11116 Kanama-Jõgisoo

Tere,
Transpordiameti jaoks ei ole olulist vahet, kes vastavat pädevust omavatest 
projekteerijatest projekti koostab.
Ka ei ole olulist vahet, kas koostatakse eelmise projekti muudatus, eelmise 
projekti uus versioon või uue projekteerija poolt täiesti eraldiseisev 
projektlahendus, mis käsitleb näiteks vaid riigiteega ristuva trassi osa. 
Oluline on, et IKÕ lepingu saaks sõlmida kooskõlastatud projektlahenduse 
alusel korrektsetes piirides.

Parimat,

Tiit Harjak

Ivo Nurming
HALTEN OÜ
+372 6 555 441        |       [email-masked] <mailto:[email-masked]>
+372 52 97 239        |       www.halten.ee <http://www.halten.ee>
 <http://www.halten.ee/>